Beoordelingen van Bomburger Waalwijk

Recente recensies

5.0
Matgrijs
22 augustus 2025

Burgers en de friet smaakte bijzonder goed

Monika
22 augustus 2025

Amazing hamburgers! Great and fast delivery!!

Kerstin Donker
21 augustus 2025
Dolf
21 augustus 2025

2 burgers bezorgd in plaats van boxen. Frietjes zijn wel gebracht maar een stuk later.

Iris
19 augustus 2025

Al een aantal keer besteld bij BomBurger en zeer tevreden geweest. Het laten bezorgen duurt vaak wel erg lang (1 uur). De laatste keer dat we besteld hebben was de friet erg taai, alsof het in oud vet gebakken was. De burger was wel heerlijk.

Wendy García
5 augustus 2025
Gerard
24 juli 2025

Heerlijk gegeten!

Magdalena
23 juli 2025

Als altijd alles heerlijk! :)

Kim
21 juli 2025

Was echt heel erg lekker. Lang niet zo’n lekkere hamburger op! Friet lekker vers ook. Snel klaar voor afhalen.

K.meijer
20 juli 2025

Over smaak valt niet te twisten..die was perfect. Zou wel zo makkelijk zijn als je meerdere boxen besteld om de inhoud van buitenaf te kunnen herkennen …sticker met text of zoiets.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald en Petra
20 juli 2025

Na een paar keer geen goed product ontvangen was het deze keer weer top!!! hopelijk blijft dit zo . heerlijk gegeten👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Randy
16 juli 2025

Het eten was deze keer top !

Gerard
7 juli 2025

Goede kwaliteit, goede service, erg lekker!

MD
6 juli 2025

Extra toppings ontbraken op beide burgers, waar aan de andere bijgeschreven opmerkingen wel was voldaan. Zonde. Verder was het eten, zoals gewoonlijk, erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suus
2 juli 2025
Martino
30 juni 2025

Smaak en kwaliteit was prima, hamburger was op t randje van rauw van binnen maar dit was precies genoeg. Helaas duurde de levering meer dan een uur, dat was n beetje jammer, ik ben benieuwd hoe lang de levertermijn is als ik rond etenstijd bestel??

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Simone
30 juni 2025

De burgers waren echt heel goed en lekker, de friet een beetje taai geworden. De bezorging was prima, maar de bezorgingstijd (1 uur en 15 min) wel heel lang. Het zou handiger zijn als BOMburger al bij het bestelproces een indicatie van de bezorgtijd vermeld. Nu krijg je dat pas te horen ná dat je besteld hebt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yassmine
17 juni 2025

There was a small misshap abt an extra a very nice guy resolved the problem very quickly over the phone and apologized ! I would recommend

Peer
16 juni 2025

Top burgers met dito friet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Randy Strengers
15 juni 2025

Bezorging is zoals altijd goed snelle bezorging en een vriendelijke bezorger, echter het eten gaat heel hard achteruit vorige bestelling waren die bitterballen net een puree deze keer het frietje stoofvlees geen mayo erbij geen uitjes en de friet weer veelste lang gebakken. De producten en het vlees zijn goed alleen de bereiding kan vele malen beter.

Harrie D
14 juni 2025

De burgermenu The B.O.M. Burger Box was weer lekker

Aro
12 juni 2025

Andere keren was de kwaliteit veel beter. Broodjes waren nu plaatselijk verbrand. Burgers over bakken. Jammer omdat tot nu toe tevreden met kwaliteit. Verder snap ik dat friet bakken niet de specialiteit, dus neem ik tegenwoordig alleen brood en geen friet.

Gerard
7 juni 2025

Super, heerlijke smaak!

Onno
2 juni 2025

Zoals altijd heerlijke burgers! Alleen was het bakje saus bij de gepofte aardappel tijdens het vervoer opengegaan en daardoor zaten de dozen aan de buitenkant onder de saus. Niks ernstigs, alleen wel een kledderboel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
25 mei 2025
Gerard
25 mei 2025

Heerlijk, veel vlees en frites! Goede kwaliteit!,

Chantal
24 mei 2025

Goed,lekker,ruime keuze .

Wendy Kuijpers
23 mei 2025
Tim
16 mei 2025

Laatste tijd wordt er vaker iets vergeten. Vorige keer was de brie op de hamburger vergeten en vandaag helaas de truffelmayonaise. Het geld maakt me niet zozeer uit maar had beide besteld om het eten lekkerder te maken en dit was nu dus helaas niet het geval.

Gerard
10 mei 2025

Heerlijk! Met coleslaw en pulled chicken! Mooie hoeveelheid, goede kwaliteit.

rdn waalwijk H Dumoulin
9 mei 2025
Brian Dibbets
3 mei 2025

wait was a bit long, but they had alooot of tickets, cant blame them. the meat was absolutely perfect though. some of the best burger's i've had.

Vloemans
1 mei 2025

Er was geen mayo bijgevoegd. Spare ribs waren matig warm, deels taai en zwart verbrand

Dennis
27 april 2025

Samen met mijn dochter geconstateerd dat de burgers subliem waren, alleen de friet was niet zo goed als anders😬

Henk
27 april 2025

Zoals altijd weer eerste kwaliteit eten en op tijd bezorgd !!!

Onno
25 april 2025

Topburger weer! 👍🏼

Tan
23 april 2025

Geweldig en we kijken eruit om meer van jullie te bestellen

Marjan
19 april 2025

Erg jammer dat er geen mayonaise bij zat, helaas was dit de vorige keer ook al.

Karin
18 april 2025

Smakelijke burgers. Friet ook super lekker. Voor herhaling vatbaar.

Duquesnoy
18 april 2025

Was heerlijk !

Joep
12 april 2025

Burgers klopte niet met de beslissing. Er waren verschillende burgers samengevoegd waardoor alle 4 de burgers niet klopte

Reactie van Bomburger

Goedemiddag, We hebben een email verstuurd.

Gerard
12 april 2025

Heerlijk en een grote portie. de moeite waard!

Melissa
7 april 2025

Eten was smaakvol, vers en warm. Vriendelijke bezorger. Voor herhaling vatbaar. 🙌🏻

Magdalena
7 april 2025

Heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

john schmitz
30 maart 2025

frites te hard gebakken

Sharon
29 maart 2025

Eten was heerlijk !

Wouter
29 maart 2025

Het eten was weer erg lekker zoals normaal. En de bezorging was ook top.

Sjoerd
26 maart 2025

Aardig laat maar wel van tevoren gebeld dat het later zou komen

Rick
18 maart 2025

Smaakte weer goed!

Bartosz
3 maart 2025

The Best burger in Waalwijk

Helma Romers
2 maart 2025

Erg veel friet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thomas
1 maart 2025

Eten was op tijd bezorgd, zoals was aangegeven door BOM burger. Eten had wel iets warmer mogen zijn. Kwalitatief erg goed en goed van smaak

Marlies
1 maart 2025

De hamburger was koud en ik had voor 1 hamburger extra cheddar kaas besteld, maar die zat er niet op Op de verpakking stond geen naam van de burger,dus lastig uit te delen

Deniz
23 februari 2025
Sandra
16 februari 2025

Heerlijk gegeten, pulled chicken is heerlijk en mals vlees. Bezorger vrolijk en beleefd!

Thimo
12 februari 2025
Joys
9 februari 2025

Hamburger was echt heel lekker! Friet was alleen veel teveel door gebakken en gort droog dus weg moeten gooien, jammer ..voor deze prijs verwachtte we wel wat meer..

Rolf Balkenende
24 januari 2025

We hebben heerlijk gegeten. Uitstekende kwaliteit.

Els de heus
22 januari 2025

Voor herhaling vatbaar … het was heerlijk

Fen
20 januari 2025

Geen simpele fastfood, maar echt goede kwaliteit. Snel bezorgd.

MEYERS
18 januari 2025

My compliments

Demi
18 januari 2025

Verkeerde bestelling geleverd, uiteindelijk 20 minuten later wel de juiste bestelling geleverd. Vonden het eten erg tegenvallen voor de prijs.

Betty Didden
12 januari 2025

Smaak van de burgers en friet was prima. Alleen jammer dat het eten al behoorlijk afgekoeld was. De bestelling was bijna 15 minuten later dan was aangegeven, dus misschien te lang onderweg geweest?

PB
10 januari 2025

Normaal altijd meer dan een tevreden, maar deze keer viel t erg tegen. Hadden al even niet besteld en misschien ook voorlopig niet meer!

Harrie D
10 januari 2025

De burger was lekker alleen de friet die erbij was niet zo lekker als anders!!

Sjoerd
2 januari 2025
Bjorn
1 januari 2025

Scooter van bezorger stuk. Zodoende was ons eten 40 minuten onder weg en koud bij aankomst. Telefonisch gesproken dat alles opnieuw geleverd zou worden in 15 a 30 minuten. Na wederom een uur nog geen eten. Bleek dat de persoon aan de telefoon het opnieuw maken van de bestelling niet had door gegeven.....

Linda
28 december 2024

Eerder had ik al de spareribs besteld. Die waren toen heerlijk mals en het vlees viel van het bot. Vandaag was het vlees echter helaas droog en taai en lastig van het bot te krijgen. Niet zoals k het gewend ben. Ook miste ik de coleslaw en werd er toeslag gerekend voor plastic cupjes terwijl er geen saus of sla in cupjes meegeleverd was. De burger van mijn man was overigens wel dik in orde. De levering ook.

Barrie Vermazen
23 december 2024

Blijkbaar was het erg druk, want na 1 uur en 15 minuten nog geen bezorger gezien (er was 3/4 tot een uur aangegeven). Gebeld, waar Bomburger aangaf dat het druk was en met 5 minuten de bestelling er zou zijn. De kwaliteit van de BBQ ribs was droog en zelfs enigszins taai, terwijl de spicy ribs redelijk goed waren, maar konden beter (Sorry, BB heeft ons gewoon verwend). Waarschijnlijk door de drukte dat de kwaliteit minder was dan anders.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van Os
22 december 2024

We hebben al vaker besteld en altijd goed tevreden, maar deze bestelling was teleurstellend. De bestelling kwam bijna een uur later als volgens de mail. De friet was slap, koud en taai. In de spareribs zaten grote hompen vet. Erg jammer!

Chantal
10 december 2024

Friet koud sticks die ik had waren nie warm Verkeerde bestelling eerste instantie gehad. Waardoor friet wel echt koud was

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicole
22 november 2024

Eten was keurig op tijd en er was goed aan de dieet wens gedacht. Goede service!

Sjoerd
17 november 2024
Eddy
16 november 2024

Erg lekkere burger

Leonie
3 november 2024

Bezorger belde netjes dat de bestelling later zou komen. Het duurde ongeveer 60 minuten op een vrijdag avond. We bestelde hier omdat we vorig jaar hier zo lekker gegeten hadden. Dit keer was de beleving helaas niet goed. De frieten waren veel te hard en koud. Wij bestelde de burger met kip en er zaten amper kip stukjes op. Heel teleurstellend.

Reactie van Bomburger

Ha Leonie, we hebben u een mail verstuurd op aanleiding van uw recensie.

Ellen Verwiel
3 november 2024

Mijn hamburger was lauw, vind dat zonde, de bezorging was wel goed hoor.

Reactie van Bomburger

Ha Ellen, we hebben u een mail verstuurd op aanleiding van uw recensie.

Thierry
11 oktober 2024
Enzo Almeida
6 oktober 2024

Fijne snelle bezorging en weer heerlijke burgers

Corne Van Caem
5 oktober 2024

Op zun Brabants verrekus lekkere loaded Fries pulled chicken en chicken strips

Thierry
3 oktober 2024
B
30 september 2024

Topper van een bezorger door de regen. Topper van een burger.

Kiki
16 september 2024
Rvdh
7 september 2024

Eten is goed,bestelling goed ingepakt en snelle levering

Tim
1 september 2024
van der Pennen
17 augustus 2024
Steve
17 augustus 2024

Alles goed en op tijd bezorgd

Ramon
15 augustus 2024
tiny van der Heijden
11 augustus 2024

echt een lekkere maaltijd, en vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barrie Vermazen
28 juli 2024

Lekker qua smaak, maar lauw tot koud qua temperatuur. Mayo was vergeten, terwijl deze erbij zou zitten. We hebben gegeten, maar niet zoals we gewend zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sjoerd
28 juli 2024
Stijn
21 juli 2024

Lange eerste indicatieve bezorgtijd van anderhalf uur, werd ook niet gehaald en uiteindelijk bijna 2 uur op de bestelling gewacht. Maar er werd netjes gebeld dat het later werd en dat het er zsm aan zou komen, Top! Ondanks de lange wachttijd voor het eten was de kwaliteit echt super! Goed om te zien dat kwaliteit voorop blijft staan ipv snel snel snel. Goed gegeten!

van Delft
20 juli 2024
Rudy
13 juli 2024

Eten was heerlijk. Het was goed warm en de friet was knapperig. Ze waren net 15 minuten later dan de gevraagde tijd, maar als dit betekend dat je vers en warm eten krijgt is dat niet erg.

Cindy
12 juli 2024

Top hamburger lekkere frietjes Vriendelijke bezorger

Sjef
1 juli 2024

Goeie burgers!! Ze bezorgen het in een boombox grappig verzonnen. Voor de kids een kleinere burger ook top. Wel wat aan dure kant maar zeker wel waard !! 1 minpuntje de mayo was warm omdat die in de doos zat. Vind da persoonlijk niet lekker maar goed ieder zen eigen smaak uiteraard.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ls
28 juni 2024

Bezorging was optijd. De burger was erg karig belegd.. paar blaadjes sla, mini beetje saus en stukje bacon en de kip burger was erg droog. Erg prijzig!

Marielle Van beek
23 juni 2024

Eerste keer dat we bestelden. Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
22 juni 2024

Kwaliteit goed. Bij de gepofde aardappel zat er geen crème fraiche met bosuitjes bij maar een soort cocktail saus. Niet ok. Bezorger stond halverwege de trap om de bestelling aan te bieden, lui.

Dimitri
17 juni 2024

De carpaccio was tijdens het bezorgen door elkaar geschud, het was namelijk 1 hoopje geworden en de friet was taai .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca Treffers
12 juni 2024

Ik had per ongeluk de verkeerde bestelling geplaatst en door een opmerking die ik erbij had gezet dachten ze bij bomburger al dat mijn bestelling niet klopte. Ze hebben gebeld om het te checken echt super service. En het eten was echt genoeg en echt heerlijk